کراس اوورها هنوز سهم فراوانی از بازار جهانی را در اختیار دارند؛ اما مزدا هنوز هم فکر میکند که در سال ۲۰۱۹ تعداد زیادی از مشتریان به فکر خرید خودروهای سدان خواهند بود. مزدا برای اثبات این ادعا به فروش بیش از شش میلیون دستگاه مزدا ۳ از سال ۲۰۰۳ اشاره داشته و این کمپانی به شکلی سنتی در آخرین نسخههای این خودروی محبوب؛ تفسیری از زبان طراحی و تکنولوژی خود را به نمایش میگذارد.
امروز اما نسخه جدید مزدا ۳ هنوز هم بر پایه نسل چهارم و البته نسخه بروز شده آن تولید گشته است. مزدا ۳ جدید همراه با پیشرفتهای فراوان در زمینههای فنآوری، ایمنی و کارایی؛ فلسفه تازهای از توسعه انسان محور را به همگان نشان داده است. همان طور که مدیر عامل اجرایی مزدا، Ichiro Hirose اشاره کرده است؛ صدمهای که یکی از مهندسان مزدا در یک مسابقه دید، باعث شد که تمرکز جدیدِ این کمپانی برروی توسعه ارگونومی باشد. به گفته Hirose یک خودرو نباید مانند یک وسیله غواصی باشد؛ بلکه باید ابزاری باشد که سالها از آن استفاده کرده و با آن آشنا باشیم و به راحتی از آن استفاده کنیم.
ادامه مطلب
اشتراک گذاری در تلگرام
درباره این سایت